Behöver jag berätta

vad jag ska göra idag?
Ja, just det... städa....
Det kommer en spekulant på lägenheten idag, så då måste jag stresstäda idag. Skönt att både fläkten och bokhyllan hinner hämtas innan. Bara köparna dyker upp förstås. Sur blir jag annars!

Sitter nu med en tallrik hallonfil, och drar mig för att städa. Jag orkar egentligen inte alls! och min mage är i uppror. Stressmage.

Men allt blir bra tillslut! Hoppas jag iallafall.


Världens sötaste djur.....
Visste ni att jag är galen i koalor? :P

Kommentarer
Postat av: Sara

SV. De har varit riktiga problem med att kommentera, uscha!



Kul att du gillar videoinlägget :)



Har precis gjort klart ett inlägg om din design som jag tänkte posta lite senare så inte inläggen kommer för tätt inpå varandra.



Vilken stil skulle du vilja ha på den texten?? Och har du några önskemål om vad för slags blomma de ska vara?

2009-08-20 @ 11:10:37
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0