bloggfri dag

blev det igår.... Igår var det nämligen möhippa för min vän Eliza, och det kunde jag ju förstås inte tala om på bloggen (och tur var det, eftersom jag fick reda på att Eliza läste min blogg. Hej Lisa!).

Jag satt framför datorn på förmiddagen och skrev ihop ett 80- och 90-tals quiz med frågor om allt från glass och barnprogram till musik och pengar.
Sedan var klockan plötsligt så pass mycket att jag inte ens hann tänka på vad jag hade på mig, utan det var bara att kasta sig i bilen och iväg för att låna en filmkamera av Tobbe.
Efteråt träffade jag Naemi på stan och vi köpte lite dricka för dagen samt lite tilltugg.

Klockan 14 så mötte vi upp en väldigt chockad Eliza som inte fattade någonting först, och så gick vi bort till Streamline studios och spelade in en singel. Det blev en version om Carolas Tommy tycker om mig, som jag skrivit om texten på. Himla kul. Och bra blev det!

Våra karaoke planer för kvällen gick åt helvete då karaoke-baren var abonnerad hela kvällen, men vi fick iallafall goda burgare på Strike (så mätt man blev! Jag tror ingen av oss åt upp allt) och på storbildsskärmen brevid oss visades 100 greatest rock song på VH1, och så avslutade vi dagen på Konrad. En riktig nostalgikväll med andra ord ;)

Tyvärr har jag inga foton, eftersom jag stod för videofilmningen....

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad roligt med en möhippa! Kul också att spela in en singel :)



Kramar Ida

2009-08-23 @ 10:53:50
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej hej hahaha

2009-08-24 @ 16:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0