bloggtorka

Känner att jag inte alls har något att skriva om just nu. Inget intressant iallafall.
Var en sväng till stranden på förmiddagen, och nu sitter jag på jobbet igen. Denna vecka blir nog seg....

Var ett tag sedan jag var och shoppade. Kanske ska ta en sväng ner på stan i veckan. Så svårt att hinna med när man börjar 14 bara.

Ah! En god nyhet kom jag på nu! Huset som vi tittade på förut, om ni minns. Det finns fortfarande chans för oss att få det. Ooo vad jag hoppas! Så håll tummarna så hårt ni kan för oss, pretty please :D



Jag ska ta och redigera lite bilder till något kul i photoshop sen när jag får tid också. Den här ska nog få nån makeover.... vet inte hur ännu bara.....

Kommentarer
Postat av: Jessin

Håller tummarna stenhårt ;)

2009-08-04 @ 14:53:57
Postat av: JeNnY

tack gumman :)

2009-08-04 @ 15:37:12
URL: http://numberoneblind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0