blyertspenna mot kajalpenna?

Nu har Kan Dee en ny tävling på sin blogg, där man kan vinna en sminkbox från Make Up Store.

Kan Dee är tjejen som jag har köpt ett antal linnen ifrån, eftersom hon gör så fantastiskt fina teckningar. Som de flesta vet har jag också ritat väldigt mycket genom mitt liv, men mest seriefigurer av olika slag. Kan Dee inspirerar mig enormt och fick mig att köpa ett nytt ritblock. Men självkritisk som jag är så har jag bara ritat en enda sida i det där blocket. Jag är ju bara så kass i jämförelse! Hahaha...
Så samtidigt som jag blir inspirerad att rita igen blir jag också lika inspirerad att lägga ner på en gång och istället dreggla över hennes fina teckningar!
Jag får istället hoppas att jag vinner sminkboxen och kan fortsätta rita i mitt ansikte istället....

Ni förstår vad jag menar om ni går in på hennes blogg! Och varför inte passa på att tävla du med!

Lite kul är att Kan Dee kommer från Västerås precis som jag själv..... Det känns kul att kunna stötta henne i sin konst! Jag blir inte förvånad om jag någon gång stöter på hennes verk ute i vida världen en dag!


Här är jag i mitt fina Tears-linne från Kan Dee, som jag också har på mig dagen till ära..... dock med minishorts och sandaler för det är så himla varmt och skönt ute! Äntligen!

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Först och främst vill jag tacka dig för alla otroligt fina och värmande kommentarer som jag då och då får av dig! Och tack så hemskt mycket för dina fina ord i senaste kommentaren!

OCH vilka underbart fins ord här ovan, haha du är verkligen generös med komplimanger du!



Tusen tack gumman! Kramar! :)

2009-08-05 @ 20:32:12
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0