catfight

Är precis hemkommen från affären och från kaninerna. Har varit ute och städat alla burarna.
Jag försökte sätta ihop Dixie och Cleo igen. Det gick så himla bra innan (den gång jag parade Dixie och det inte blev något) när jag satte ihop dem på nytt. Men denna gång gick det inte!
Cleo hade stöddat till sig lite..... Cleo smög sig på mamma Dixie och nosade lite, för att sedan hugga henne i örat. Stackars Dixiegumman fick ett blödande jack :( Men Dixie är ju den dominanta av de där två, så Cleo fick springa för livet sedan! Dixie var efter henne hela tiden.
Så det blev bara att sära på dem. Suck.... Då är det bara att tänka om hur kaninerna ska vara placerade i burarna sedan.
Hade ju tänkt göra mig av med en bur...... hmm.....


Det var en gång, då dotter och mor kom bra överrens...... ;) synd, de var ju så söta tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker att det är jättesvårt att få dem att gå ihop, speciellt vuxna honor. Nej inge mer par-boende för mig, det får bli varsin bur för hela högen. Så mycket lättare!



Kramar Ida

2009-08-21 @ 13:43:13
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0