choko-cupcakes

Idag fick jag ett infall att göra nya cupcakes. Eller egentligen bara vanliga muffins, för jag hade ingen philadelphia hemma och inte tillräckligt med florsocker heller. Men när jag sedan såg att Philadelphian jag använde sist inte hade gått ut ännu så höftade jag lite och körde ihop en liten frosting, fast med kakao istället för citron.
Så några vanliga torra muffins (okej när de är nybakade och varma) och några cupcakes med choklad-frosting!

Så här blev de....


Inte så snygga denna gången heller, men de är säkert goda iallafall ;)
Jag fattar inte? är det inte meningen att frostingen ska stelna? Eller ska den alltid vara mjuk? Någon som vet så jag kan reda ut några frågetecken i min bakning?

Och vet ni vad? Vi fick huset! Jaaaaaaaaa!
Så nu ska vi bara sälja våran lägenhet, och sedan blir vi lantlollor, haha... nästan iallafall.

Och så sitter Candis just nu och donar med min ny bloggdesign nu. Det blir hur ballt som helst! Tack!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad var det jag sa! Allt löser sig till slut, syster-dyster!

2009-08-17 @ 22:20:35
URL: http://hastarnaimittliv.dinstudio.se
Postat av: Ida

Åh stort grattis till huset! Äntligen!! Vad roligt. Ni borde ju inte få några problem med er lägenhet heller, de går ju som smör.



Haha tvivlar på de där ryggvecken :P Won't believe it 'til I see it.



Skitbra att Maria kommer :) Då kan jag nog be henne döma något hehe. Så det är alltså hon som ska ha den bebisen jag tyckte mest om. Vad kul att alla kom till hopphem!

2009-08-17 @ 22:45:57
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis till huset!!!

Jag tror Krut skulle passa perfekt där fniss

2009-08-18 @ 08:34:49
URL: http://rostebos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0