det trodde jag inte

Nu har jag för första gången besökt "storbloggarna"..... och ja.... vad ska man säga?
Jag har nog en ganska tråkig blogg, men jag bloggar för att jag vill och för att jag tycker det är roligt. Sedan inser man ganska ofta att man inte har nåt att berätta om för kompisarna säger "jag veeet, jag läste det i din blogg".
Shit, läser alla i min omgivning min blogg?
Nåja, jag skriver inga elaka saker om folk så jag är inte orolig.... men ibland känns det lite konstigt att "nu kommer den o den läsa det jag skriver".... hmmm.... lite läskigt ibland, haha.
Men har ni inte glömt något? K o m m e n t e r a........ och var inte blyga, ni behöver inte vara anonyma :P

Tillbaka till storbloggarna då..... Jag vill ju inte säga några elaka saker.... men en av dem orkade jag inte läsa alls för den var bara sååå tråkig. Och den andra... gah, vad är det för människa? Och varför fortsätter jag läsa, hon är ju så fjortis så man vill ta livet av sig? Aha, det är d ä r f ö r hon har så många läsare.....

Men jag blev faktiskt positivt överraskad av Blondinbella (som var mycket sötare än vad jag trodde), som hade en ganska alldaglig blogg. Helt okej faktiskt :)

ALOHA

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Haha, ja du få tänka på det då ;D

hahah okej :D

2009-08-29 @ 17:07:44
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Spiderchick

sv. jag tror bebbens favvorätt blir köttfärssåsen ja =)

2009-08-29 @ 22:16:15
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: hanna

fin blogg:)

2009-08-30 @ 17:30:57
URL: http://hhannawestlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0