Helloooooo Kitty!

Jag är med och tävlar hos Foki, där man kan vinna vad man vill ur Gadgetgirls sortiment.
Fokis blogg är förövrigt den enda "stora bloggen" jag följer. Mest för att den är så snygg, för att jag älskar kawaii och för att man alltid får se häftiga prylar och bilder där.
Så självklart vill jag vara med och tävla när det fanns Hello Kitty prylar att vinna, hihi....

Här kommer bilder på de saker som jag helst skulle vilja vinna!
  
Högtalare, brödrost och duschdraperi. Den sista mest för att vi ska flytta och då kommer vi behöva köpa ett nytt.
Det vi har nu, med massa döskallar på, har blivit förstört av min hårfärg.... hm hmm....

Vill du också tävla? Klicka här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0