hjärnan på högvarv

Usch vad jag stressar just nu!
Jag har så himla mycket att tänka på! Husköpet och alla papper och lån. Sälja lägenheten. Sälja lite möbler (visserligen redan "tingade" men de ska ju hämtas också). Har lovat min gamla chef från när jag jobbade på djuraffären att vara testpanel för deras nya kaninfoder, och ska på möte med dem. Jag måste även på möte med vår bankman då jag måste flytta över alla mina bankgrejor till dem om vi ska få lånet för huset. Suck, det känns inte alls nåt kul att få nytt konto, och nytt kort med ny kod. Gillar inte såna typer av förändringar. Oxe som jag är!
Men förändringen med huset ska förstås bli kul!
Men shit vad det är jobbigt att flyttstäda och rensa grejor. Det tar aldrig slut!

Måste chilla med en låt....
 
We slept a while
To turn it up and get it off our minds
I slept a while
To get it all
It seems allright
To find a place without a single life
Where is the night
We run into

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0