i väntan på ny bloggdesign

Vet inte om jag har berättat att jag beställt en ny bloggdesign nu? Jomenvisst! Har pratat med en tjej tidigare som skulle hjälpa mig så jag har mailat iväg mina önskemål nu. Dock inte fått något svar ännu..... Kanske på semester eller så..... Jag förstår ju om folk inte sitter vid datorn nu i detta sköna fina väder! (själv jobbar jag ju så jag är ju illa tvungen.... ;)

Hoppas hon är på gång iallafall. Jag vill ha lite nytt nu!



Dags för lite lunch nu. Pastagratäng står på menyn för mig idag. Det är Tobbe som varit duktig och laddat frysen med massor av matlådor nu när han varit hemma och varit pappaledig. Bra med en kille som är duktig att laga mat.
Puss på dig älsklingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0