nu ska jag börja

att rita mig en ny teckning tror jag..... får se om den hinner bli klar under kvällen (men känner jag mig själv rätt så är den klar på en halvtimme sådär... eller så blev det inget alls av det! haha. Här kan inte lämnas halvklart!)

Ni får en låt så länge! "The Dark", eftersom det blivit så förbannat mörkt om kvällarna nu..... suck...
Låten är av Anouk och från albumet Urban Solitude. Inte hennes bästa låt direkt, men jag tokgillar videon. Snygga färger och sådär lagom konstig, precis som jag vill ha det ;)


Idag har jag by the way haft riktigt mycket besökare, till skillnad från igår som var lägsta siffran på någon vecka. Alltid kul med besökare och kul med kommentarer!
Vill passa på att tacka alla er som röstade på mig till Veckans blogg också, jag blev visst vinnaren såg jag nu :P

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh anouk, vilka slutet av nittiotaletvibbar jag fick nu =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0