nu ska ni få kul

Som ni säkert vet så gillar ju jag maskerader! Det är den roligaste typen av fester, haha.

Här kommer några bilder på mig från olika maskerader!

Först en bild från Halloween för ett par år sedan, 2003 kan det möjligen ha varit. Vi var till Konrad ett gäng och tyckte vi kunde klä oss likadant. Clockwork Orange blev det dagen till ära, och Tobbe blev faktiskt nominerad till kvällens bästa utklädnad. men han ville inte för han tyckte vi tävlade som ett lag..... Dumma Tobbe.... han kunde ju vunnit ett presentkort på JC(tror jag det var) för 500 spänn.


Nästa bild är också från Halloween. 2004 tror jag närmare bestämt. Jag var iallafall gravid här (men det visste jag inte om då... haha).
The Crow och Carrie.....


Det bästa med studenten ;) Här är min klass (vi körde på M som i Media, då vi var från flera Media-klasser) utklädda till Men In Black, och gick runt och dansade på stan. hihihi.
Jag sitter på hörnet med knallröda håret.


En av de bästa! Haha... Här är jag, Sofie och Kajsa på Tobbes och min 80-tals fest vi hade, också 2004 tror jag. Kajsas outfit är ju klart outstanding! Fast vi hade en hel del killar på festen med grym klädsel med! Det var ormbrallor, Miami Vice-stil, Michael Jackson-look, 80-tals hårdrockare mfl...


Sist men inte minst kommer en bild på mig...... från senast jag var blond. Någon månad efter detta kort togs så färgade jag håret mörkt igen. Bilden är även den tagen på halloween. Jag hade haft en häxperuk på under kvällen, så frisyren är ju inte så himla snygg direkt....
Min naturliga blonda färg är den som syns ner till ögonhöjd ungefär (bortsett från att jag har en rosa urtvättad slinga på ena sidan).

Här var jag ju lite yngre, men frågan är:

Passar jag som blond?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0