skitteknik...

Ja, jag har väl haft tur ändå.... jag har ägt fyra mobiltelefoner i mitt liv. Den första, en Nokia 5110, höll i 7 år om jag inte minns fel. Sen köpte jag en ny, även om Nokian fortfarande funkade. Den andra, också en Nokia, hade jag nåt år bara innan jag skaffade abbonemang och därmed fick en ny telefon, en Ericsson.
Den tredje telefonen hade jag haft ett år då jag fick erbjudande om en fjärde telefon. Så jag tog det erbjudandet. Min fjärde telefon blev den första som gick sönder för mig.... Så jag har väl haft tur ändå.
Jag kan fortfarande ringa från min, men ingen kan ringa till mig. Men när jag sedan ringer någonstans själv, då får jag meddelande om att jag haft ett missat samtal... skumt!
Sms:en verkar inte heller komma fram som de ska....

Så ni som försöker nå mig på mobilen..... jag har den på.... men den funkar inte.... :S

Har ni tänkt på att gamla tv-apparater, mobiler etc fungerar mycket bättre än de nya? En platt-tv tex, håller typ bara i nåt år innan de går sönder, medan de gamla hederliga tjockisarna höll i sådär 10 år. Samma med mobiler.
De är väl fullproppade med så mycket "lyx" så de inte fick plats med kvaliteten ;)


Jag och mobilen.... det var tider det...... haha


Kommentarer
Postat av: Ida

Alltså, jag vet inte vad som hände. Det är det här inlägget som räknas ;)



Du har helt rätt i att gamla saker håller längre. De gör så att de ska gå sönder lätt med flit så vi ska bli tvungna att köpa nytt sen. Pissdåligt. Jag har en tjockistv från 1800-talet ca och den håller hur bra som helst. Min nya mobil däremot var trasig redan vid leverans.



Kramar Ida

2009-08-10 @ 20:45:21
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

Nä jag tror inte att det är en ny stalker. Han är nog bara underlig. Ibland kan han bli förbannad så man är ju lite rädd för honom.



Haha du måste lägga på luren när hon ringer! Annars kommer hon aldrig att sluta.



Kramar Ida

2009-08-10 @ 20:59:36
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

Hrregud hon måste verkligen vara allvarligt störd. Men det bästa är att inte på något sätt uppmuntra henne. En vacker dag slutar hon.



Kramar Ida

2009-08-11 @ 05:18:52
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0