somliga förändras aldrig

och nu talar jag inte om någon person utan om teknik.....
Har ni tänkt på att datorer, mobiltelefoner, tv, stereos, mp3 etc... de förändras ju hela tiden. Alltid till något flashigare och bättre. Och med massor av fler funktioner. Såklart det är så! Konstigt vore det ju annars....

Men det finns en grej som verkar ha stannat i utvecklingen..... nämligen Text-TV! Den ser ju exakt likadan ut nu som den gjorde för hur många år sedan som helst.

Jag tycker text-TV är ganska bra, speciellt när man snabbt ska kolla tv-programmen för dagen. Men visst sjutton är sidorna fula?



Tycker det är ganska förvånansvärt faktiskt...... Är detta verkligen det bästa som går att göra utav text-TV?

Kommentarer
Postat av: Joanna Gabrielsson

Sv: Tack så mycket :) Jo jag tror nog att efter '' de första jobbiga'' dagarna blir det roligt ^^

2009-08-14 @ 09:59:10
URL: http://joannagabrielssons.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha håller med! Men jag kollar inte så ofta på text-tv.

2009-08-14 @ 10:40:17
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaha då kanske man borde sära på dem i alla fall då... ska bygga lite nya burar snart och då kanske jag särar på dem. Men de är ju så söta ihop... fast det blir en del tjafs också. Idag så red Leia på Viking så han har det nog rätt tufft när hon blir brunstig.



Hehe jajamensan :) Tar sin tid att ordna för dem men det är det värt. Men mina två gamlingar hänger väl på sista versen nu tyvärr. Hemskt att se dem tackla av. Och jag vill ju hinna med en Lexbebis innan det är försent!



Men du då finns nog Loke där i gömmorna. Håller mina tummar!

2009-08-14 @ 16:15:02
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0