Sörmland x 3

Igår var vi iväg på bröllop för Sofie och Manuel, i Husby Rekarne Kyrka strax utanför Eskilstuna. Festen var dock inne i Eskilstuna.
Trevligt, god mat osv... Så som bröllop brukar vara. Och snart ska vi på´t igen, när Eliza och Hasse gifter sig i september.
Sofie var så himla fin i sin klänning, det var nog den hittills snyggaste bröllopsklänningen jag sett. Lite medeltida stuk på den. Tyvärr tog jag inte med mig någon kamera så jag kan inte visa någon bild, men jag kan nog säkert få någon av mina andra vänner som var där....

Min snälla far kom sedan och hämtade oss på kvällen, och så sov vi kvar ute hos dem (där Tudor redan var). Och nu på morgonen så tog vi en båtresa iväg till Sundbyholm och åt glass. Det går så himla snabbt att ta båten över till Sörmland från mina föräldrar, bara 12-15 min (som skulle tagit runt en timme med bil...).

Nu är vi hemma en liten stund, men beger oss snart iväg till Eskilstuna igen, fast med Tudor denna gång. Vi ska ju till Parken Zoo idag och titta på söta djur och på Markoolio, till Tudors stora glädje.
Och vi verkar ha tur med vädret för idag är det nästan molnfritt och solen skiner för fullt! Härligt!
Så med andra ord kommer vi att åka till Sörmland tre gånger på mindre än ett dygn..... Det är ju normalt.... hmm...


Här är Tudor och jag i "klapp-hagen" på Kolmården i fjol.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej och hå vad ni åker runt idag då! :D Kul med bröllop också.



Ja tjuvlyssnat är också riktigt rolig. Man kan verkligen få sig goda skratt på de sidorna :D



Kramar Ida

2009-08-02 @ 16:49:02
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0