Det fick bli

en "Floyd".
Fast jag hade mycket svårt med att bestämma namn. Jag gillade både lika mycket. Men efter lite röstningar (som var väldigt jämna! väääldigt jämna!) så blev det Floyd. Och det passar nog honom aningen bättre också.


Ena örat ligger för jämnan nu, men det andra står alternativt ligger lite på svaj.... Det lägger sig nog snart det med!
Ska bli kul att börja träna honom snart. Men då får allt vädret bättra sig lite! Vem vill vara ute i det här blöta, och geggiga gräset? Inte jag, och inte Floyd!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi söööööt :)



Kramar Ida

2009-12-02 @ 00:45:07
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja igår och i förrgår gick det stora tunga kaninflyttlasset till nya stallet. Det blev sååå bra! Så idag är första gången jag ska dit och mata dem allesammans i deras nya bostad :)



Ha det så bra!

Kramar Ida

2009-12-02 @ 10:57:03
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0