En helg på jobbet

Så var det helg igen, och jag jobbar både lördag och söndag även denna helg. Nästa helg har jag dock lördagen ledig.
En lockfri morgon, men under detta inlägg så råkade jag komma åt örat och locket kom tillbaka. Typiskt!

Ikväll händer ingenting alls, och jag ska bara ta det lugnt. Äta lite godis (har gått ner ett kilo förresten, haha... Att äta godis och inte komma ut och träna gör mig visst gott, hihi....) och kanske se en film eller nåt.

Någon som vet om det är något kul på TV ikväll?

Kommentarer
Postat av: sarase

det e ju robinson ikväll!! :)



det va bill som vann 250 000 dollar.. o hans tvillingbror jim vann av dem som åkte ut, 100 000 dollar. Alla fyra finalister hade kämpat riktigt bra :)

2009-12-19 @ 17:25:55
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0