Förlåt....

för att jag är usel på att blogga nu!
Men jag jobbar på att skaffa två nya bloggar till nästa år. En Jenny-blogg och en kaninblogg. Så slipper en del av er allt kaninsnack, och alla kaninlovers slipper det andra, hehe....

Jenny-bloggen kommer framför allt innehålla mina teckningar, men också en hel del 90-tals nostalgi och musik. Kanske en och annan outfit också, vem vet...

Men först gäller det att skaffa en ny dator!! Massa tips på bra märken tack! Dock har jag bestämt mig för att jag ska ha en laptop denna gång. Ganska skönt. Trots att jag stavar som en kratta på tangentborden till dessa. Vanesak antar jag....

Bjuder på Tudors favoritsång för stunden....
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Jo jag håller fullständi

2009-12-27 @ 14:00:22
Postat av: ★ SimonSvensson ☆★☆ [ZvenZon.blogg.se] ★

Sv: Jag håller med dig fullt ut! =D

Calle Kristiansson var verkligen så bra i årets Idol :D

Jag håller med dig om att Erik var så "normal", alltså inge spännande..

Calle däremot tror jag kommer att gå långt :D

2009-12-27 @ 14:10:19
URL: http://zvenzon.blogg.se/
Postat av: Ida

Satsa på en HP eller en Macbook :)



Kramar Ida

2009-12-27 @ 16:50:38
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0