Idag yr det

Idag är det alldeles vitt ute. Snön yr, så man är alldeles vit bara man stiger ut genom dörren!
Nu ska det bli kallare några dagar framöver (-10 på fredag här läste jag.... det är man ju inte supervan med som Västeråsare...), så kanske kanske kanske håller sig snön kvar då, och vi äntligen får en vit jul. För första gången på..... ja, ni som är födda på 90-talet har väl knappt fått uppleva någon? haha
Tudor fick åka pulka till sin dagmamma idag, och så ska vi väl åka lite till när jag hämtar honom. Men först ska jag sticka ner på stan och förhoppningsvis hitta något till mamma.
Och sen är det bara farmor och farfar kvar, men det köper jag ihop med syrran. Bara vi hittar någon dag att fixa det på, då båda kan....
9 dagar kvar till julafton! Jag längtar! mest för att få ge Tobbe och Tudor sina julklappar!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack tack det känns riktigt skönt :)



Ja det är tråkigt att tappa läsare. Jag har kvar dig på bloglovin :) Jag är trogen ja :)



Kramar Ida

2009-12-15 @ 13:40:59
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0