Jag tror jag bojkottar

Idol ikväll!
Nu när Mariette har åkt ut och bara Calle är kvar som jag hejar på. Men jag är tyvärr rätt säker på att det blir Calle som åker hem ikväll. Tove och Erik verkar ju vara orubbliga favoriter hos både svenska folket och juryn, och jag gillar ingen av dem.....
Men jag ska ändå heja på Calle!

SKulle vara kul att se någon film ikväll! Helena och jag har suttit på jobbet och skrämt upp oss med läskiga spökfilmer på you tube idag. Alltså "riktiga" spökfilmer..... den ena mer fejk än den andra. Men vissa får verkligen håret att resa sig på armarna. Kalla kårar!!!

Någon som sett Paranormal Activity?
Jag tycker den verkar lite kul...... eller ja, snarare läskig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0