Playdate

idag har Tudor fått varit på playdate, hihi.... Jag tyckte att det var dags för honom att få komma hem till lite kompisar och leka, nu när vi flyttat. Så idag var han hos sin kompis Ella som har gått hos samma dagmamma som honom sedan de var strax över året gamla. 
Jag tror de hade väldigt kul ihop!
Och på torsdag ska han till en annan kompis. Kul för honom att få komma iväg och leka lite....
Själv hann jag hem en snabbis och motionera kaniner. Hade tänkte träna, men det blev lite för sent samt att det var urtråkigt väder. regn regn regn....
Men lilla Floyd fick iallafall hoppa ett par hinder, så han förstår vad det handlar om. Men jag behöver knappt putta på honom, han har fattat snabbt!
På onsdag eller torsdag hoppas jag att jag hinner med liter mera hoppning. Jag har ju inga mera tävlngar i år, så då får jag "tävla" lite för mig själv då, hihi....

Kommentarer
Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

Hade inte kunnat säga det bättre själv! Stor kram

2009-12-07 @ 18:45:40
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men vill du så får du gärna låna våran skiva, då slipper du kanske köpa en ny dator iaf. Men då måste ju luckan gå att öppna... När ska vi fixa ditt hår btw? I morgon kväll? Hur ser det ut för dig då?

2009-12-07 @ 22:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0