Positiva människor

Jag älskar positiva människor. Folk som alltid ser saker från den ljusa sidan.
Jag är ingen sådan själv. Jag är pessimist. Eller realist som jag brukar säga ibland.
For a pessimist i'm pretty optimistic

Dock har jag en förmåga att nästan alltid tro det bästa om folk.... om de inte beter sig hur illa som helst förstås.
Men ofast har ju folk en anledning till varför de är arga och bittra. Även om de tar ut de på fel personer alltför ofta.

Positiva och glada människor däremot... de är mina förebilder, och så skulle jag vilja vara. Jag vill också vara en sån som får folk att le och må bra!

Vet ni varför jag skriver om detta? Jo, för att jag hörde underbara Hollywoodfrun från Västerås idag på radion. Hon fick mig att le lite i bilen på väg till jobbet.

Maria Montazami -  "Ingenting gott kommer fram av att vara elak"


Kommentarer
Postat av: Ida

Nej silverschampo tar väl inte om håret har för mycket gula toner har jag hört.



För mig blev det brandorange längst ner, gult i mitten och vitt längst in mot rötterna. Jag ser ut som en galning korsat med albino. Inte snyggt... :P



Får nog lägga i samma färg igen en gång till och sedan lägga i mörkare slingor när det är klart för annars kommer jag se vithårig ut.



Kramar Ida

2009-12-20 @ 12:07:13
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0