Yey och buhu

Yey, min dator är igång igen. Jag har nu suttit och rensat en massa bilder som jag egentligen inte alls behöver. Hade över 2000 grejer i papperskorgen så jag tämde den också.

Men till min stora sorg så verkar mitt hemsideprogram försvunnit, och det var främst det jag ville rädda för jag vet inte om jag kan skaffa något nytt (det var ju Jessie som var så snäll och fixade det åt mig).
Så nu kan jag inte uppdatera min hemsida mera, suck...
Jag hoppas verkligen inte att det hade hamnat i papperskorgen, och sen var jag dum nog och tömde den.


Nu ska jag fixa mat, för sen ska jag gå iväg med Tudor till bygdegården. Dagbarnen ska ha lucíafirande (som han ska vara med på), så Tobbe och jag ska dit och titta sen.

Så här söt och glad var han förra året...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0