bebis bilder

Utlovade ju lite nya bilder på kaninbebisarna ikväll, så här kommer de:






Min kamera hatar visst den stackars fina svarta.... :S Men hon är så himla vacker. Absolut finast päls av de tre. Alldeles blank och len.

Hopptränade hemma hos Jessica också, och vi hade tur med vädret; det var solen och lagom varmt hela tiden.
Cleo och Oskar fick prova hoppa medelsvår (Oskar har ju bara en pinne kvar så han får prova lite han med). Och det gick som en dans för båda två. Blev faktiskt lite förvånad nästan över att de gick som två klockor! De rev väl bara något enstaka var.
Sen blev det kladdkaka efteråt. Mums :)

Imorrn blir det mat på Frank tillsammans med Tobbe. Ska bli kul. Alltid roligt att gå ut och äta! Speciellt om det är gratis, haha... Tobbe har nämligen presentkort som han fick när han fyllde år i fjol... det har bara inte blivit av att vi gått (eller jo, han fick två, men vi har bara förbrukat ett).

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad fina de är!



Ja ödla var ett riktigt snedsteg, som kostade massor! Tacka vet jag kaniner. Inger risk att de skulle ha missat att äta en fet-mask. Min ödla blev helt galen när han fick dem. Favvokäket!



Kramar Ida

2009-07-15 @ 12:07:29
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag brukar faktiskt inte orka gå till sjukhuset för urinvägsinfektion eftersom jag får det såpass ofta. Jag brukar dricka massa vatten, gärna med citron i eller tranbärsjuice. Så har jag ett naturläkemedel som heter UVA-E och det är toppen, men tyvärr så har de slutat sälja detta mirakelmedel. Alvedon funkar ju också.



Kramar Ida

2009-07-15 @ 13:33:40
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

Hehe jag har ingen aning. Men man blir ju lite desperat så man orkar ju inte vänta en månad på läkartid.



Kramar Ida

2009-07-15 @ 14:01:18
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Annika Branderud

Naaaw, de är så söta!! Är så himla tokig i den första.



Var det du som skulle behålla den?! Jag ska bli dens fanclub i så fall!! :)



kraam!

2009-07-16 @ 14:11:49
Postat av: JeNnY

Ja det stämmer Annika :P så du får bli hedermedlem i fancluben ;) haha

2009-07-17 @ 07:36:40
URL: http://numberoneblind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0