beroende

Det är bara att inse.... jag är inte bara sockerberoende. Jag är även nässpraysberoende. Nu gör jag av med ungefär en nässpray i veckan.
Fick reda på av mamma att näsan sväller upp av nässpray så det är därför jag blir så täppt. Och det stämmer nog. Man blir nog mer och mer tålig mot nässprayen också. Numera hjälper den bara någon timme för mig, och sen måste jag ta nytt. Nu blir det nässprays-förbud för mig! shit....
Men vad sjutton! Det är ju värdelöst att inte kunna andas! Munnen på vid gavel hela tiden, med andetag som Darth Vader..... Sexigt! haha
Nu har jag iallafall fått en Rhinocort Aqua som jag läst ska vara ganska bra om man missbrukat nässpray. Jag hoppas det blir bättre, men just nu känner jag mig bara eländig. Man får så ont i huvudet och runt ögonen när man är täppt.

På tal om Darth Vader så hade Tobbe beställt massa Star Wars figurer till Tudor, som var helt omöjliga att få tag i i Sverige. Det fanns ju bara Yoda som Lego-gubbe att få tag i på Tradera för ca 200kr. Det kändes inte värt.... Men nu har han fått ett set med 12 actionfigurer från de nya star wars-filmerna; Anakin, Yoda, Obi-wan, R2-D2, Stormtroopers mfl.
Jag kan inte namnen på alla ;) En himla glad kille har jag hemma nu iallafall.


En bild av Courtney Love som jag ritade för några år sedan. Får respesentera "beroende", hehe...

Kommentarer
Postat av: Ida

Många av mina kollegor är också beroende av nässpray så det är nog ganska vanligt. Själv är jag livrädd för nässpray! Tar det aldrig, inte ens när jag är som värst täppt. Jag tycker det är otäckt haha!



Kramar Ida

2009-07-21 @ 11:20:40
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja det är verkligen vackert ute på Ängsö. Det var inte kusligt där igår för det var så himla vackert väder och grönt i alla träd, men jag kan tro att det är värre på hösten eller på kvällen.



Haha jag hade nog valt vinden på Ängsö :) Tälta ensam ute i skogen blir ju rena Blair Witch och vilken idiot som helst kan komma förbi och ha ihjäl en :P Men som sagt, pest eller kolera, jag hade inte velat vara på Ängsös vind heller.



Kramar Ida

2009-07-21 @ 11:29:42
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: steph

kikar in! - allt bra med dig? :D

2009-07-21 @ 17:25:01
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: sandra

fint du ritar :)

2009-07-22 @ 11:15:45
URL: http://killmedad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0