Bokhylla

Monterade ju ner våran Expedit-bokhylla från Ikea när vi rensade hemma. Så nu tänkte jag sälja den.

Bokhyllan är vit och ser ut så här: BILD
Nypriset är 1395:-, men jag säljer den för 300:-.
Den är nermonterad, men väldigt lätt att sätta ihop igen. Jag har lagt alla skruvar i en påse så allt finns med.

Enligt Ikeas hemsida så har hyllan de här måtten:
Bredd: 185 cm
Djup: 39 cm
Höjd: 185 cm

Går superbra att ha som rumsavdelare, vilket jag använde den som när jag bodde i en etta.
Är du intresserad så släng in en kommentar så mailar jag dig!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jo förstår verkligen att det måste kännas jobbigt. Även om de bara vill ta hänsyn till dig så blir det ju kanske lite fel. Så svårt när man helt plötsligt lever 2 helt olika liv!



Kramar Ida

2009-07-13 @ 14:56:01
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0