dags för sängen

Sådär då... då har man jobbat färdigt för idag och har bara en dag kvar denna vecka. Efter jobbet begav jag mig ut i regnet för att åka förbi Maxi på hemvägen och köpa med lite fika till älsklingen. Han fick ju aldrig nåt tidigare idag så jag köpte med lite cola, kakor och varsin dammsugare, som han gillar.
Sen slog vi oss ner i soffan och började titta på Heroes. Vi tittade på tre avsnitt innan det fick vara nog.

Kikade in på Kan Dees blogg och såg att hon eventuellt skulle göra ett nytt Galaxy-linne. Jag velade lite om jag skulle köpa det linnet samtidigt som Tears, men ekonomin lät mig bara köpa ett linne just då. Men nu när det eventuellt kommer på nytt och dessutom i en ny tappning - rött - så kan jag inte motstå. Ska ha det! :)

Imorrn hoppas jag på att hinna ut till kaninerna lite längre stund. Jag har jobbat så mycket nu så det har blivit så korta stunder hos dem. Får lite dåligt samvete. Men nästa vecka blir det mycket kanin-sysslor iallafall.
Två tävlingar ska jag iväg på. Cleo ska debutera i medelsvår... shiiit.... och så har jag tre stycken grabbar som kan bli medelsvårklassade på samma gång....

Men först och främst ska jag sova ut ordentligt imorgon! För jag har varit sååå trööööött!


så, är jag inte söt i mitt Tears-linne? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0