en lista om mig

Jag gillar, precis som många andra människor, att fylla i listor av diverse slag.... Så här kommer en lista om mig.

Jag heter Jenny
Min andranamn är  Susan
Jag är född i Västerås
och bor i ...suck, fortfarande Västerås...
Min familj består av mig, min kille och vår son. (Och så har jag mamma, pappa och storasyster också)
Min ögonfärg är mörkblå
Min hårfärg är röd/lila/svart.... det skiftar just nu. Men är på gång att bli rött.
Min naturliga hårfärg är Ljusblond
Min längd är 179 cm
Jag väger Har bjokottat vågen, men ca 63 tror jag.
Mitt stjärntecken är Oxe, och en ganska typiskt sådan.

MIN FAVORIT....
Låt Har många, men ska jag säga en så är det nog "Dying" med Hole.
Band/artist Samma sak där! Måånga! Veruca Salt och Guano Apes är två av de främsta iallafall.
Musikgenre 90-tals rock, grunge och ska (asch det blev flera...)
Bok Läser så lite.... Psykopaten kanske... Nej! Berts bravader, haha
Film Big Fish
Filmgenre High school komedier (egentligen det mesta utom action)
Kläder alternativ stil och lager-på-lager :P
Mat kyckling av olika slag tror jag.
Godis M&M's och Turkisk peppar
Läsk Coca-Cola
Drink Vodka/Redbull eller fruktiga mjölkdrinkar med typ Likör 43 eller Kahlua.
Frukt Ananas
Grönsak Paprika
Blomma Solrosor
Doft Kokos och jordgubb
Färg Gul
Djur Koala, jag tycker de är såå söta!
Ordspråk Tala inte när jag avbryter..... Haha, inget ordspråk direkt, men det passar mig så bra. Jag avbryter alltid mig själv och kommer ifrån det jag pratade om.

JAG HAR....
Varit utomlands
Japp, Spanien, Turkiet, England, Danmark, Gambia och Västindien.
Tatueringar Ja, 3 st - På vänstra överarmen, runt högra vristen och en snett ner från högra axeln.
Piercingar Nej. Skulle vilja ha en ring i läppen, men det har aldrig blivit av. Har "vanliga" i öronen.
Färgat håret Ja, som det står högre upp...
Sminkat mig Japp..... sminkoman...
Tagit studenten Ja, jag gick Media.
Ett jobb Ja, jag jobbar som kundtjänst just nu.
Husdjur Japp, ett gäng kaniner :P Har haft typ alla andra smådjur som man kan ha, men kaninerna var det enda som var nåt för mig.
En samling av PEZ-figurer. Och CD-skivor.
Ett beroende Nässpray (som jag håller på att ta mig ur nu!) och socker (omöjligt fall...)
En tvångstanke Skåpluckor ska vara stängda!
Allergi mm, kvalster... såna där som man jämt har i sängen. Och sen hö och björkpollen.
Drömmar om att få flytta till hus, samt att få åka till Hawaii
Bra självförtroende neehehe-e...

JAG ÄR....
Snäll
Ja men det är jag väl. Lite för snäll ibland...
Ärlig Det tycker jag nog. Har alldeles för svårt för att ljuga. Eller så kör jag på "kan man inte säga nåt snällt ska man inte säga nåt alls..."
Smart njej... beror på vad det gäller... Är nog ganska korkad ibland.
Snygg en dag i veckan kanske ;)
Drömmande verkligen... Hamnar i min egna lilla värld när samtalen runt om mig är ointressanta.
Envis mhm...
Teknisk nja
Estetisk Jao men det är jag nog..
Ekonomisk Ja, det är jag nog faktiskt (eller girig...).
Ett läshuvud Nej verkligen inte
Vegetarian Nej, kött äter jag. Men inte skaldjur. Helst inte iallafall.
Komisk Det tror jag....
Lättretad Om jag är stressad så Ja! Annars är jag nog ganska bakåtlutad.
Lat mm.. eller snarare bekväm
Svartsjuk litegrann..... mera avundsjuk måste jag säga.
Blyg  Ja ganska
Aktiv i kaninhoppning, jäääh!




Så, nu vet ni lite mera om mig ;P

Kommentarer
Postat av: -Milly-

åh tack så mycket. :)

hehe ja visst är jag det :)

2009-07-22 @ 22:13:12
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0