fixat och donat

Idag kommer hela släkten... eller ja, Tobbes familj och min familj.. över för att fira Tobbes födelsedag. Räknade på att vi nog blir 20 prick. Så nu har vi tillbringat hela förmiddagen till att städa. Gud så roligt... Men man kan väl säga att det behövdes!
Jag har plockat skit lite här o var, tömt soptunnor och våttorkat överallt medan Tobbe var till gymmet... så nu är jag färdig. Nu lämnar jag dammsugandet och golv-torkningen åt Tobbe.

Sedan ska vi åka iväg och köpa tårta eller glass och dylikt.

Tudor blev hämtad av sina kompisar Kevin och Kevin som kom och ringde på dörren och frågade efter Tudor, så han är för första gången ute och leker utan mamma och pappa i släptåg.... Men det går nog bra.  Kul att han har kompisar.


Här är min lilla älsklingsplutt ute och cyklar utan stödhjul för första gången (tidigare under den här veckan). Han börjar bli så stor.....

Kommentarer
Postat av: Ida

Hjälp vad stor han börjar bli!



Nej det har du rätt i att man gärna vill kunna välja själv. Och en tävling jämfört med bröllop så känns den där tävlingen rätt körd...



Kramar Ida

2009-07-25 @ 15:20:10
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0