hipp hurra


Idag fyller älsklingen år. Han fick sina paket i sängen av mig och Tudor imorse, men mycket mer firande blev det tyvärr inte eftersom vi skulle till banke och kolla om lånet och sedan var det bara lunch och jobba.
Men på lördag ska vi fira "på riktigt".

Här är han, min prins, hihi....

....Inför maskerad för ett par år sedan :P


Och här är en av hans presenter... hmm... presentpappret tog slut till det sista paketet, så Tudor fick måla ett istället. Men när han började och sa: Jag har skrivit T - O. Då sa jag at han kunde fortsätta att skriva Tobbe på paketet. Och med hjälpn av beskrivningarna "streck med två magar på" samt "ett streck på tre streck på" och att jag ritade med fingrarna i luften så lyckades han så här bra! Tycker han var duktig :P

Grattis Tobbe på födelsedagen :D

Ikväll ska vi kolla på Heroes, första säsongen, som han fick i present. Jag har aldrig kommit in i den serien för jag missat så mycket, men nu ska jag se om den är något bra ;)
Någon som följer Heroes?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag följer Heroes, tycker den är super! Har sett tre säsonger ;)

2009-07-30 @ 14:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0