kalasdags

Idag fyller syrran äldsta grabb 9 år. helt otroligt vad fort tiden gått... Det var inte alls länge sedan Jossan och jag gick på promenad med honom i vagnen och han tappade ena skon nånstans längs vägen. Eller när han 2,5 år gammal hängde över Tobbe för att han tyckte att "skräck" (shrek) var lite läskig men ändå ville se på den.

Så idag ska vi på kalas. Men först ska vi till Hälla Shopping eller till stan och shoppa lite. Tudor har tiggt till sig en ny Star Wars t-shirt (den med Darth Vader på) för att han blev så avis på tjejen i lekparken (som var en kill med långt hår, men det vägrar Tudor att ta in, hahaha...),
Sen ska ju såklart Rasmus få någon födelsedagspresent också :)


Gulliga kusinerna :) Här var Rasmus 5 år gammal, och Tudor några månader.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tackar :)



Ja hon sliter verkligen med sponsorpriserna. Helt fantastiskt!



Jo klubben har ett rosagult. Jag har ett babyrosa/babyblått själv. De är så fina tycker jag.



Spännande med egna färger! Men det skulle nog bli fruktansvärt dyrt tror jag. Jag är lite sugen på att köpa in något av de nya hinderna åt klubben, typ A:et eller M:et. Kolonnen är ju skitsnygg också men den har vi nog inte råd med.



Kramar Ida

2009-07-12 @ 13:07:48
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaha kostar det inte mer att välja färgerna själv. Då är det ju aboslut värt det.



Ja kolonnen är nya athen. Skitsnygg!



Kramar Ida

2009-07-12 @ 19:26:07
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

Det är alltid spännande att börja träna inför en ny höjd :) det går nog bra!



Anna fick en tjuvparning mellan Kitty och Tor. Hela 6 stycken blev det.



Nej det är verkligen jättesvårt att se när de är små, och så sprattlar de ju så mycket också. Men vi gjorde ändå ett försök idag :)



Kramar Ida

2009-07-12 @ 23:20:07
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0