Let me out

Sista dagen på jobbet för den här veckan. Det var längesen jag hade ett måndag till fredag jobb nu. Ovan! Men jag är så himla uppbokad varenda helg nu (av bland annat ett par bröllop) fram till mitten av oktober så jag kommer knappt känna av lediga helger ändå.
Ja mån-fre jobb har jag ju inte riktigt, det är bara nu i tre veckor, sen återgår jag till mitt gamla att jobba varannan helg och lite strödagar i veckorna.

Men idag är det som sagt fredag! Skönt! Solen skiner och jag vill bara ut nu! Men det blir iallafall lunch ute om en halvtimme sådär. Undrar vad det blir..... en av verkstadskillarna ska iväg och handla, så jag vet inte vart ifrån ännu. Är nog mest sugen på en hamburgare... som vanligt ;) nyttiga Jenny.

Sen ska jag och Tudor ta oss till Maxi och handla lite gott för kvällen, medan Tobbe åker och tränar.

Usch, jag satt och läste Aftonbladet på internet, om en 4-åring som hade fått en tumör i magen, och dött hemma i sin mammas famn för att läkarna hade missat tumören.
Jag blir så himla lätt berörd av såna grejer nu för tiden. Nästan så man sätter sig och bölar framför datorn ;) Men när man har barn i samma ålder är det så lätt att sätta sig in i det, samtidigt som man inte alls kan förstå. Man börjar bara tänka på hur det skulle vara själv att mötas av ett tomt barnrum, där leksakerna fortfarande ligger kvar på golvet. Att bli av med sitt barn måste vara det absolut värsta man kan vara med om!


Jag och världens bästa 4-åring (fast som bara var 3 år på bilden ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hu vad hemskt :S Förstår att det blir en annan sak när man själv har barn och verkligen kan sätta sig i det. Man blir nog lite nojig också om man läser om andra som farit illa i sjukvården tex och tänker att det kan drabba en själv.



Kramar Ida

2009-07-17 @ 12:39:52
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0