mat ute i solen

Ikväll har Tobbe och jag barnfritt. Tudor sover hos mormor och morfar, och Tobbe och jag passade på att uttnyttja hans presentkort på restaurangen Frank. Eftersom det för ovanlighetens skull var fint väder så åt vi ute i solen. Mysigt.
Lamm Barbeque med strips, coleslaw och dipp blev det för oss båda. Gott gott var det, men himla mäktigt så vi orkade inte med nån dessert. Lite synd för vanlijgrädde, maränger och jordgubbar lät ju bara för gott!
Nåja nästa gång...

Måste ju rekommendera restaurangen Tabascos dessert - vit chokladmousse på hallonbotten - med "smulor" på. Så jäkla god! Man kan liksom inte sluta äta, fast man är så mätt. Det är nog min godaste dessert ever!
Maten där är inte alls dum den heller.
Gud vad jag gillar att gå ut och äta! :)


Jag och Tobbe spelar Twister, för några år sedan. Här var jag gravid också. Som allra smidgast för detta spel med andra ord ;)

Nu tokregnar det och åskar ute. Tänk att vädret kan slå om så fort. Så nu blir det myskväll med film!
hej så länge


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad härligt det låter med mat på restaurang. Jag älskar också att äta ute, det blir alltid mycket godare när man slipper laga maten och ta hand om disken själv hehe.



Kramar Ida

2009-07-15 @ 22:26:30
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja visst blev det tjusigt :) Är jättenöjd!



Kramar Ida

2009-07-15 @ 22:32:05
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0