Överraskad igen

Var på tävling igår i Svartbäcken, Uppsala. Mina kaniner brukar oftast gå kasst där, och denna gång var det så högt gräs samt massa lösa tuvor som inte krattats bort så de flesta andra gick kasst också.
Jag dömde eliten och där var det bara 4 av 10 som kom i mål... inte vidare bra. I svåren fick de inte dela ut någon pinne alls. Lite tråkigt när det blir så, men det kan man ju aldrig veta...
Jag hade med Loke i medelsvår och de andra tre i lätt. Loke gillade inte alls läget och gick hur dåligt som helst - rädd, korrigerade, rev.... 6 rivningar samt 1 korrigering blev det... hrm hrm...

I lätten var Cleo först, och hon gick på 2 fel. Jag gjorde misstaget att inte ta med någon hage så hon kunde "äta av sig" innan, så hon gick ju och käkade gräs och var mindre fokuserad på banan. Ingen final för henne, tror hon slutade 13/20. Martin gick på 1 fel i grunden och Oskar var klassens första nolla. Åtta kaniner var till final, och Martin blev tyvärr den som kom på 8:e platsen ;) han gick på 1+0 men det gick ju inte fort direkt.... haha...
Oskar däremot sprang och glädjeskuttade sig genom finalen och knep förstaplatsen igen. Han är så himla säker! Duktig kille!

Hade en trevlig stund med de goa systrarna Branderud också... vi pratade bland annat om varför jag inte äter skaldjur. Som är en ganska flummig historia om karma, haha...
Får tacka för godiset också :)


Oskar som tränar hemma hos Jessica.

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

Jaha, nice :) bra att veta!

2009-07-17 @ 11:03:45
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: men tack så jättemycket hörru! haha :)

2009-07-17 @ 11:04:00
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack så mycket :) Var äckligt nervös där. Hade ont i magen! Speciellt när hon la sig ner och brunstade framför exet+exet. Tänkte det "Fan har jag åkt så här långt och sen ska hon inte ens ta sig i mål i första omgången..." Men det gick ju bra till slut.



Grattis till vinsten igår :)



Kramar Ida

2009-07-17 @ 12:01:18
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0