regn som vanligt

Blä, regn igen! Vad har vi gjort för att förtjäna detta?
Visserligen glad för att det är skitväder när jag jobbar precis hela tiden. 10 augusti börjar jag jobba mindre igen, så då får gärna solen steka!
Men jag blir så himla depprimerad av det här vädret! Då börjar jag tänka på allt som bekymrar mig!

Varför kan inte jag tjäna skitmycket med pengar. Eller vinna en miljon på lotto? (antagligen för att jag inte har råd att köpa lotter....). Jag vill ha det där huset ju!

Just nu sitter jag åter och tittar på resor. Det blir säkert tröstresa för mig och inget hus, snyft...
Tobbe och Brasse tjatar om en fotbollsresa. Vilket skulle vara kul, men jag vill hellre åka iväg en vecka och sola och bada just nu.
Tobbe vill till Barcelona, Brasse till Paris och jag till London. Inte för att London är något sol och bad ställe, men åker jag en weekend så blir det nog mest för shopping :P Jag gillar London, det är fint. Fast Paris skulle nog vara nice också. Eller Barcelona för värmen.... hmm....
Nä, helst vill jag ta med Tudor till Lollo & Bernie igen. Han längtar ju tillbaka så.....  Kanske Kreta som jag sa förut.

Ringer otroligt lite på jobbet idag. Långtråkigt.... Men igår tog vi nytt rekord igen (i antal samtal).

Kommentarer
Postat av: Ida

Jo jag borde ha gjort det... men då vet jag det nästa gång. Det där var den konstigaste kyckling jag någonsin har sett. Blä!



Kramar Ida

2009-07-28 @ 10:38:49
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0