röjt hallen

Idag har Tobbe och jag varit skitduktiga... hehe...
Vi har raserat hela garderoben i hallen (efter att ha tömt den på ca 13 jackor, 3 par termobrallor, massa av Tudors urväxta overaller, regnkläder m.m, samt tre flyttkartonger med bara skor....).
Bakom garderoben finns nämligen en dörr, som leder in till vårat arbetsrum (som man kan ta sig in till via Tudors rum också).
I arbetsrummet stog en stor bokhylla i vägen för dörren, så den tömde vi och raserade också.
I bokhyllan fanns massa pokaler, samlarfigurer, böcker och massa skit....
Det är bara att ta sigi kragen och tänka; behöver jag verkligen all denna skit? Kommer jag sätta på mig detta igen? Svaret är ju oftast nej, men shit så svårt det är att slänga!
Har två lådor med gamla Frida, Vecko-Revyn och Solo står i arbetsrummet nu,  och jag trooooor jag ska slänga dem nu... Det börjar väl bli dags... de är från 1996 och framåt, och det är väldigt många! Är det någon som vill ha så hojta till!
Bokhyllan ska också bort. Det är en Ikea "Expedit".

Nu har vi helt plötsligt en myycket större hall, och en ny dörr i hallen som släppte in massa ljus. Kul med lite förnyelse! Men mest gjorde vi det för att vi hoppas kunna flytta snart och att det ska se lite fräschare ut när vi har visning av våran lägenhet....

och ute regnar det och regnar och regnar....

Kommentarer
Postat av: Ida

Skönt med storrensning! Skulle behövas här hemma också.



Kramar Ida

2009-07-09 @ 18:28:18
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0