Så där då...

då ska jag försöka skriva lite.... Har känt mig ganska tom inombords och det har inte alls varit kul att försöka skriva något....
I måndags var jag, Tobbe, Tobbes syrra och Tudor på Tomt Tit's experiment i Södertälje. Vi var dit en gång när Tudor var 2 år också, men vi tänkte att han skulle uppskatta det mera nu när han är 4 år (nog för att han gillade det förra gången med). Han var ju fegare i år, haha, men hann fattade ju mycket mera denna gång. Men vädret var kasst tyvärr och jag höll på att frysa ihjäl i mitt linne, shorts och sandaler. Alla andra besökarna hade långbyxor och jacka typ...

Igår jobbade jag och idag har vi varit på Ikea och köpt lådor. Vi ska försöka röja lite hemma. Bland annat ta bort våran garderob i hallen som står för en av dörrarna. Så nu ska dörren bli fri, för första gången på många år (även de som bodde innan oss hade garderoben för). Gäller bara att vi hittar ett handtag till dörren ;)

Nu ska jag åka och ge kaninerna mat och fota bebisarna. Har funderingar på att återgå till de namnen jag tänkte från början till Dixies ungar, då det var en annan pappa. Men vi får se....
Sedan ska vi åka och grilla hos mamma och pappa.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0