solen?



Ytterligare en grå och trist dag. På ett sätt skönt, för jag har inte alls orken att vara utomhus och vara glad. Skönt att få sitta och vara purken inomhus. Men snart kan solen komma tillbaka, för jag är ju trots allt en sommarmänniska. Fungerar bäst på sommaren när jag kan vara glad. Vill ju inte ha höstdeppen redan nu.

Hmm.... jag skulle vilja ut och fota lite snart.


En av mina absoluta favoritlåtar. Tyvärr live-version men de gör den väldigt bra live också.
Den här låten vill jag ha på min begravning :P

Kommentarer
Postat av: Ida

Nej det är verkligen jättejobbigt att inte kunna sova! James Bondmetoden har jag aldrig testat ;) Har aldrig kollat på någon sådan alls för jag tycker att de verkar så dåliga. Annars kommer jag och våldgästar er soffa :)



Kramar Ida

2009-07-10 @ 11:33:06
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Man behöver lite svalka emellanåt, men idag var det bara för mycket! När jag gick till jobbet imorse trodde jag nästan att det höll på att bli vinter, i mitten av juli. Crazy! :P

2009-07-10 @ 21:32:03
URL: http://castlebabe.blogg.se/
Postat av: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Javisst är Big Fish bara SÅ bra! Den har liksom allt en bra film behöver. Och ett helt otroligt lyckat slut! En film som faktiskt är helt värd att ha som original i hyllan. :)

2009-07-10 @ 23:17:51
URL: http://castlebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0