stressigt

Usch, vad stressigt det är att ha födelsedagsfika. Man hinner liksom inte vara med själv. Man plockar fram fika, kokar nytt kaffe, fixar ny saft, tårtan ska fram, och oj, tog skedarna slut.. dags att diska upp några till.
När man lagom hinner vara med och prata så ska alla hem igen.
Nåja, det är alltid trevligt att få hem familjen iallafall.
Tobbe fick en massa presentkort och så fick han en ny hatthylla till hallen, så imorgon ska vi väl montera upp den, så våra jackor får plats lite bättre.

Nu är det dags att ge sig iväg och mata kaniner, sedan vet jag inte alls hur kvällen ska se ut. Tudor följde med hans farmor och farfar hem till Sevalla, så Tobbe och jag kan hitta på lite vad vi vill.
Tanken var ju att vi skulle ha fest, men såär i semestertider så var ju nästan ingen hemma, så då sket vi i det. Två av Tobbes kompisar kommer över iallafall, så vi får se om jag hakar med dem på krogen eller vad jag nu hittar på. Ganska skönt att bara ta det lugnt hemma också... Heeeeelt solokvist!


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Ja, hoppas det blir bra fotoväder för dig! :]

2009-07-25 @ 19:23:22
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Ida

Han är sex och ett halvt nu. Fast han känns äldre än Lina som är 7 år. Han har tufflat av sig lite, sover mest hela dagarna. Lina känns också gammal, men hon ser inte gammal ut om man bara tittar på henne men det gör Lexen.



Hemskt när de börjar tackla av :(

2009-07-26 @ 10:18:08
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0