suck

Känner mig fortfarande helt lost idag. Bara haft nervous breakdowns hela dagen och inte fått mycket gjort alls.
Städade dock burarna åt kaninerna på kvällen, och det behövdes. Har skjutit upp det varenda dag nu. Har ju varit alldeles för varmt! Men nu gick det inte att skjuta upp mer. Som tur är går ju alla på låda så de stog ju knappast i skit..... såvida de inte satte sig i lådan då, haha....
Jag kan ju lätt säga att jag dröp i svett efter att ha städat, fy fan....

Nä, nu ska jag nog ta en knäckemacka för det blev jag sugen på. Nu när vi köpt en ny kaviar :)
Och så ska jag rycka upp mig lite med glad musik



imorrn är det jobbdags igen, och resten av helgen....

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

jag är också lite lost.. kanske beror på värmen? :/

vart jobbar du?

2009-07-02 @ 23:52:58
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0