Uppsala ikväll

Ikväll ska jag iväg och tävla med Jessica. Det var längesen Jessie följde med så det ska bli kul.
Jessie ska debutera med sin lilla tjej, och jag ska debutera Cleo i medelsvår.
Mina grabbar ska starta lätt allihopa, men alla tre har bara en pinne kvar till medelsvår, så det kan alltså bli någon uppklassning.....
Få se hur det går :P

Ikväll ska jag iallafall dra på mig myggmedel för sist jag var i Uppsala var det hemskt mycket mygg! VI har ju nästan inget alls här hemma så jag var inte förberedd.....

Kommentarer
Postat av: Jessin

Ah. vad du är upp tidigt. jag kom hem sent i gårkväll, vågade inte ringa.. Jobbar du?

Det ska ju bli svinskojj tonight. hoppas de ikke regnar.. :P

Pussen

2009-07-27 @ 09:43:43
Postat av: JeNnY

det var nog bra för jag la mig tidigt (typ 23 hela veckan...). Kollade vädret på smhi's sida nyss och det ska vara lite mer sol i Uppsala än i Västerås, så det var ju nice :) inget regn. sen vet man ju aldrig om det stämmer...

2009-07-27 @ 10:52:41
URL: http://numberoneblind.blogg.se/
Postat av: Ida

Lycka till ikväll!



Nej jag tror inte att jag har någon sådan favorit hehe. Men det är nog mest för att jag har så dålig koll.



Kramar Ida

2009-07-27 @ 11:23:45
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0