Yes box

Nu har jag tittat på 8 eller 9 avsnitt av Heroes säsong 1, så nu börjar jag fastna ordentligt ;)
Det är kul med dvd-boxar. Förut lånade jag Prison Break säsong 1 och 2 av min syster, då jag inte började titta på det förrän efter något avsnitt när säsong 2 gick.
Heroes har jag aldrig börjat titta på när Tobbe tittat, för jag har hängt med så dåligt. Hade koll på några enstaka karaktärer bara; Claire, Niki och Hiro, men inte mycket mer...

Det tråkiga är när boxarna tar slut bara, för då försvinner helt plötsligt kvällsmyset som man haft flera kvällar i rad.... Tur att det finns en eller två boxar till att köpa, hehe....


En tavla på Peter (eller om det är på Nathan?) som finns med i filmen

Kommentarer
Postat av: Ida

Svårt att säga eftersom det beror väldigt mycket på hur många som kommer, ibland blir det jättemycket starter och ibland nästan inga alls. Förra tävlingen blev ju ganska lagomstor och då var det bara jag och Alex från klubben där, tror vi slutade vid 4-5tiden. Hoppas att du kan komma :)



Kramar Ida

2009-07-27 @ 14:35:46
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag vet det går jättefort! Ska bli spännande att debutera men jag känner att jag inte är helt klar med hennes träning än. Men det blir en bra erfarenhet för henne hur som.



Kramar Ida

2009-07-27 @ 14:36:36
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: jossan

Får vi låna heroes när ni kikat färdigt? Den vore kul att se, har inte heller sett mer än ngt avsnitt, sitter ju vid den andra dumburken om kvällarna nu istället...;)

2009-07-27 @ 22:53:14
URL: http://hastarnaimittliv.dinstudio.se
Postat av: JeNnY

Jossan: Det ska nog gå bra :) Fast vi har 4 skivor kvar att titta på ;)

mhm, man har ganska lätt att fastna här. Brukar försöka undvika det hemma nu, så jag har något att kika på på jobbet när man sitter framför datorn hela dagen :P

2009-07-28 @ 07:32:41
URL: http://numberoneblind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0