Alice + Tim = sant

Jag har ju sett det för länge sedan, men av någon anledning trillade det bort ur mitt huvud. Väldigt konstigt egentligen, eftersom jag är så tokförtjust i båda!
Jag talar förstås om Tim Burtons nya film Alice i Underlandet!
Alice i underlandet blev jag väldigt fascinerad av som liten, och Tim Burtons filmer.... vad ska man säga? De är ju helt otroliga (även om jag blev aningen besviken på Sweeney Todd).

Tim Burtons filmvärldar känns ju som underlandet varenda en, så det kan ju inte misslyckas för honom att göra den filmen.
Snacka om att jag bygger upp höga förväntingar nu, inte bra...... Men 2010 blir det bio för mig och Tobbe, den saken är klar!
Med i filmen medverkar såklart Timpans underbara fru Helena Bonham Carter, och så snyggingen himself Johnny Depp.


Johnny Depp som Mad Hatter. Konstigare än någonsin, eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0