blir arg på you tube

Jag blir sur på att You Tube tar bort så många musikvideos! Så fort man söker på nåt band så får man upp live-versioner, eller på miffon som gör någon egen version på sången. Jag vill kunna se de rätta versionerna och de rätta videosen till!

Hörde förresten på radion igår, tror jag det var, en tjej (i USA of course) som hade laddat ner 24 låtar och fått 2 miljoner dollar i böter. Dvs ca 15 miljoner kronor. Det är helt sjukt ju! Snacka om att förstöra livet för en person för 24 simpla låtar?
Nog för att jag aldrig varit speciellt mycket för att folk laddar ner film efter film och album efter album, men någon låt här och där skadar väl inte. Speciellt inte om det är såna låtar som man kanske inte lyckats fått tag i på album.
Den här stackars tjejen lär ju få sitta och betala av resten av sitt liv ju.

Förresten - Har ni sett reklamen för Smallville som går på 6:an? Super-super-superman! Det är ju The Pinks! haha, någon som kommer ihåg det gamla bandet, med massa kids i?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0