City festivalen

Så där då... då har jag varit och lämnat hem Cleo till sin bur, och så har jag kikat på hennes småsyskon och tagit några nya foton på dem.

Eftersom jag inte jobbade kvällspasset som jag fick för mig, så hade vi tid till att åka ner på stan och kolla in Cityfestivalen. Det var det gamla vanliga; öltält, lyckohjul, karuseller och massa stånd med väskor, solbrillor, godis m.m. Inget speciellt alls egentligen, men Tudor blev glad att han fick komma dit och åka två karuseller. Fler fick det inte bli för de är ju helt ruskigt dyra... 35:- för ett åk. Eller 250:- för 10 åk. Det är ju typ som ett åkband på Grönan eller Liseberg.
Avslutade med att han fick köpa en godis-hamburgare samt en paraplyklubba, så var han nöjd med dagen.

Sen åkte vi till Maxi och köpte lite dricka och godis för kvällen.


Jobbfin.... eller nåt ;) haha....
mobilkameror... fantastisk bildkvalitet... hrm hrm :P

Köpte en ny väst (den på bilden) samt en brun Snobben t-shirt på New Yorker igår. Det var rea så då kunde jag inte låta bli ;)
Lyckades även få tag i Alien-linnet från Kan Dee som jag tycker är så himla snyggt. Tyvärr fanns den bara kvar i medium, men jag får väl tvätta den lite för hårt så den krymper lite grann ;) Förhopningsvis är de inte såå mycket större än Small.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0