en dos vattkoppor tack

Sådär ja, då har man varit hem till syrran och hoppas att Tudor blir smittad av vattkoppor..... Lite elakt kan tyckas, men jag har hört av typ alla att vattkoppor är bättre att ha när man är liten. Det ska vara lindrigare då.
Så jag vill ju såklart inte att han får hundratals när han är sådär 10-15 år och får massa ärr kvar av dem. Bättre att ha dem nu när han är 4 och kanske inte får så farligt mycket.
Vattkoppor är ju inget man direkt kan undvika.. Eller ja, vissa vuxna har ju inte fått det, men då ska man ju skita på sig varenda gång man hör att något barn har vattkoppor i ens närhet.
Nej, bättre att ha det tidigt! Själv hade jag det när jag var 1 år bara, och jag har inte ett enda ärr kvar (fast jag har ju så himla mycket andra ärr på kroppen ändå, så det hade ju varken gjort till eller från).

Har köpt både nytt linne och armband, så här kommer dagens outfit.

 

Armbandet (det gröna, med massa träkulor) kommer från New Yorker, och det ursnygga linnet kommer från Kan Dee. Jag är tokförtjust i hennes alien-teckningar.

Då var det dags att åka till jobbet igen. Ciao




Kommentarer
Postat av: jessica

MEN JENNY. jag är livrädd för vattkoppor, se till att du itne smittar mig om tudor får. haha ;D

2009-06-16 @ 16:02:01
Postat av: JeNnY

Haha, Jessie då :P har du alltså inte haft? :P

Du är fortfarande på på torsdag va? :)

2009-06-16 @ 17:52:54
URL: http://numberoneblind.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag fick hem mitt Tears-linne jag med :D Skitsnyggt verkligen!



Jobbigt med vattenkoppor, lyckligtvis har jag redan fått min dos av det.



Kram kram Ida

2009-06-16 @ 22:40:35
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0