har glömt bort...

dagens låt!....... ar.... ni får flera idag..

Några av låtarna som fanns med på min MP3 på resan:


 en crushcrushcrush på Paramore ;)
 
vågar man lyssna lite på franska så är Emma Daumas bra :)
.
en gammal favorit som fortfarande lika party för mig....

Hörde förresten en cover på Metallicas Unforgiven idag... stod och skrattade inombords för den var så dålig.... Någon tjej som sjung i... ja, typisk radio-skval stuk. Snacka om att slakta en bra låt....
Stod inne på New Yorker och skulle köpa mig ett par armband. Väl framme vid kassan står det att deras kortgrej är trasig så de tar bara kontanter. Och hur ofta har man det på sig numera? Men lite hade jag så jag kunde välja ett av dem iallafall...
på tal om inget sådär...

Förresten, musiknörd som jag är så tycker jag det är superkul att höra om andras musiksmaker! Tycker ni min musiksmak är.... bra eller anus? Kommentera kommentera! :P

Kommentarer
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

Hej!

Kikar in...



Allt bra idag?

//Kram Milly ღ

2009-06-11 @ 23:23:26
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Covers på youtube är det bästa som finns! I klass med Idol precis när det börjar. Tittar inte folk på videosarna innan dom laddar up och skämmer ut sig?

2009-06-12 @ 07:21:28
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0