hustitt och snuvad på mat

Nu har jag varit på stan med Tobbe. Hittade inte ett endaste dugg själv, men Tobbe shoppade en del. Inte heller fick vi gå och äta våran lunch med presentkortet som Tobbe hade på restaurangen Frank, för de öppnade inte förrän 17.00.

Däremot så hade jag ju mina paket att hämta ut på posten. Det visade sig dock inte vara mina hårfärger utan mina foton från Turkiet (konstigt, de brukar ju komma direkt i brevlådan...), och sen linnena då såklart.
Jag var lite orolig att storlek Medium skulle bli alldeles för stort, då det inte fanns några Small kvar, men faktum var att den satt nästan exakt lika som Small.
Det blev Bubbles-linnet som åkte på idag, och det var ännu snyggare än jag förväntade mig :)



Sen var vi ju och kollade på hus idag. Det var fint och vi vill ha det. Hoppas det inte sticker iväg för högt i pris bara! För det huset vore ju helt perfekt för våran lilla familj. Och sen kan jag ta hem mina kaniner igen också :)
Efter hustitten så åkte vi ner på stan för att äta middag på Frank. Men då var det såklart fullt istället.... Nåja, hem och göra mat själv. Tobbe fixade ihop varsin kycklingburgare och det smakade smarrigt det också :)

kram kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad fint Bubbles sitter på dig! Vad roligt att storleken blev bra :)



Hoppas ni får huset. Det vore väl hur härligt som helst! Vill också ha hus men det känns inte riktigt rätt tidsmässigt just nu :P



Vi ses imorgon i Örebro!

Kramar Ida

2009-06-30 @ 22:56:01
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0