nåt kul i eländet...

det verkar iallafall som Dixie ska ha bebisar! Dag 29 idag och idag möttes jag av ett berg av spån och hö i hennes bur. Och hon är verkligen tjock. Tjock och tjurig! hihi.
Kanske imorgon, kanske på tisdag. Är det inget på onsdag tappar jag hoppet ;)
Väntar mig inte mer än 2 ungar, som hon fick sist, men det vore kul om hon fick 4 st. I hennes första kull fick hon ju 8 st, men det var ju 2005 också, så det var några år sedan. Men jag tänkte att magen kanske "kommit igång" nu eller så, när hon fick förra kullen i fjol.
En ska stanna kvar, hur som helst! :)


Här är jag hemma hos Jessie och hoppar med Martin

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kan nog fortfarande prata haha. Blir mindre när Jonny är här men när jag är själv på kvällarna då slinker telefonen fram och sen sitter jag i timtal :D Märks på telefonräkningen hehe.



Ja min dag var helt galen. Orkar knappt tänka på det. Är fortfarande trött. Ska väl snart sova även fast det är just ute fortfarande.



Kram kram Ida

2009-06-22 @ 22:53:14
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0