nya prylar

Sådär, då har man lämnat Tudor hos dagmamman. Sista gången på länge, då Tobbe är pappaledig from imorgon och hela juli ut samt en vecka i augusti. Bäst Tudor leker av sig ordentligt med kompisarna nu :)

Jag passade på att åka och klippa mig, eftersom håret inte var det snyggaste efter Turkiet-resan... nåja, det var nog i behov av klippning redan innan. Hårtoppar som är klyvna åt alla håll och kanter.
Men jag har bara toppat sådär 4 cm, så antagligen kommer ingen se någon skillnad.
Tobbe var dock snäll och sa "vad fint det blev" varav jag svarade att han omöjligt kunde se någon skillnad. Och så var ju förstås fallet, hihi...

Hade fått en avi från posten också att jag hade två paket att hämta ut, wiie!
Jag har beställt två nya Kan Dee linnen, fast från en webbutik som heter Beauty inside out, och så har jag handlat nya Directions hårfärger från Odium, en av mina favoritbutiker på nätet. Tyvärr har jag ju ine lika mycket "goth-stil"  som jag hade för några år sedan (nog för att jag aldrig kallade min stil för goth, men lite åt det hållet iaf), men jag kan fortfarande dreggla över deras snygga korsetter, skor och goggles m.m.

Så då blir det snart lite mer rosa ton i håret igen. Rose Red blev det denna gång. Det är den röda färg jag kört de senaste gångerna jag använt mig av Directions. Poppy Red är en annan jag använt mig av.

Det var en gång....

 
Jag i Directions Rose Red för sådär 3 år sedan kanske

Två mycket fulla flickor på Blue Moon Bar.... hahaha (snart 6 år sedan).
Här har jag Directions Poppy Red i håret.

Tjingling, nu ska jag ner på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0